Igang med køkkenhaven

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Mark Damgård, 29. marts 2018 kl. 11.38

Hejsa
Jeg har en mindre passion for køkkenhaver og at få ting til at gro generelt. Det får jeg endda lov til at arbejde med i min hverdag, mere eller mindre. Nå men nu til sagen - På mit arbejde har jeg i et par dage arbejdet på et ret dybt indlæg om køkkenhaver og højbede. Jeg elsker som sagt at arbejde i haven, men tør ikke ligefrem kalde mig for ekspert på området. Derfor tænkte jeg om der findes nogle personer med meget grønne fingre her på deljorden, som kunne tænke sig at dele deres mening om blogindlægget. Det kan læses her havehandel.dk/hoejbede-saadan-kommer-du-gang/
Indlægget er på ca. 3500 ord og jeg synes da selv at der er et par guldkorn i indlægget. Men det er altid godt at få nogle nye øjne på sagerne, så Jeg tager imod konstruktiv kritik med kyshånd.
På forhånd tak :-)

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anette Jørgensen, 17. oktober 2018 kl. 13.49

Hej Mark,

Fint indlæg :)

Ved du mon om det er muligt at dyrke hvede græs i DK?

Jeg er blevet ret glad for netop denne plante nemlig... Men synes det er lidt dyrt, selvom jeg har fundet et sted det er o.k billigt ( dk.formulaswiss.com/ )

Håber på hurtigt svar :)

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Signe Jensen, 18. oktober 2018 kl. 12.42

Hej med dig Mark.
Rigtig godt indlæg du har fået skrevet. Der er masser af gode ting, for en nybegynder som mig. Kunne især godt lide det sidste med fejl man typisk begår.
--------------------------------------------
Mvh Signe
Skribent for www.curvii.dk/

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jesper Jensen, 27. oktober 2018 kl. 16.43

Super fedt indlæg. Del endelig mere indhold i samme stil.

Nyt svar til emnet »Igang med køkkenhaven«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Del Jorden og sende en privat e-postbesked. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Log ind

Du skal være oprettet som bruger på deljorden.dk for at kunne logge ind. Er du endnu ikke oprettet som bruger og har modtaget dine adgangsoplysninger, kan du gøre det her.

Brugernavn:

Del Jorden drives af Landsforeningen Praktisk Økologi. Læs mere…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider