Altansejl

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Maibrit Jensen, 19. marts 2018 kl. 14.16

Jeg vil gerne fortælle lidt om min haveglæde, selvom det dog er på min lille altan i indre København.

Jeg flyttede ind i min lejlighed i efteråret 2017, og har derfor ikke haft særlig stor mulighed for at nyde min nye altan, men efterhånden som vejret bliver bedre og bedre, så har jeg valgt at jeg gerne vil i gang. Jeg har tænkt lidt over om jeg skulle afskærme mig lidt fra de meget nysgerrige naboer jeg har. Så jeg begyndte at google, og faldt over allcovers.dk/altansejl/ - Jeg har aldrig fået så god service før! Hold da op, jeg er bare super glad og min "haveglæde" eller glæde over min altan er lige kommet helt i top! Jeg kan slet ikke vente til det bliver rigtig sommer og jeg kan nyde min lille altan, afskærmet fra naboerne.

Jeg håber at i alle får en fantastisk sommer!

Sommerhilsner Maibrit

Nyt svar til emnet »Altansejl«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Del Jorden og sende en privat e-postbesked. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Log ind

Du skal være oprettet som bruger på deljorden.dk for at kunne logge ind. Er du endnu ikke oprettet som bruger og har modtaget dine adgangsoplysninger, kan du gøre det her.

Brugernavn:

Del Jorden drives af Landsforeningen Praktisk Økologi. Læs mere…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider