Et lille økologisk trick til dagen

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Jens Jensen, 22. november 2018 kl. 9.25

Hej Alle sammen,
Jeg har længe læst med herinde uden at poste noget, men det er faktisk fordi mine børn har gjort mig opmærksom på et lille trick der kan hjælpe med at gøre dagen en anelse nemmere.
Jeg går, meget op i at alt jeg spiser, skal være økologisk og hvis jeg ikke kan få det økologisk, skal jeg i hvert fald være sikker på at det er produceret ansvarligt. Jeg tænker at i kan forestille jer, at det tager lidt tid i hverdagen når jeg skal handle ind 😊
Men jeg har valgt at gøre det en anelse nemmere ved at mine børn fortalte mig om danskemaaltidskasser.dk/ så jeg faktisk fandt frem til et økologisk firma, der nu leverer økologiske råvarer direkte til min hoveddør så jeg slipper for at bruge tiden på dette, og nu kan bruge mere tid på at læse og hygge i haven, så længe temperaturen tillader det 😊

Håber i kan bruge min idé.
MVh Jens

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Clara Liebetrau, 3. december 2018 kl. 17.46

Hej Jens

Mange tak for dit indspark. Jeg kan læse mig frem til at vi deler mange af de samme holdninger når det kommer til mad. Vi køber nemlig også KUN økologisk mad hjemme i vores lille hjem. I foråret fik vi tvillinger og i den forbindelse tog vi beslutningen om at gå all in på økologi. Jeg kendte ikke til den side du linker til, men vi har derimod fundet vores måltidskasser herigennem: www.maaltidskasserne.dk/oekologiske-maaltidskasser/ hvor det kun er økologiske måltidskasser, og så har man mulighed for at prøve lidt forskellige udbydere og sammenligne dem med hinanden. Det har vi i hvert fald nydt stor glæde af.

Nyt svar til emnet »Et lille økologisk trick til dagen«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Del Jorden og sende en privat e-postbesked. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Log ind

Du skal være oprettet som bruger på deljorden.dk for at kunne logge ind. Er du endnu ikke oprettet som bruger og har modtaget dine adgangsoplysninger, kan du gøre det her.

Brugernavn:

Del Jorden drives af Landsforeningen Praktisk Økologi. Læs mere…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider