Jeg søger en hektar jord med lejebolig

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Ulla Brink Hansen, 19. november 2018 kl. 10.33

Ved nogen af Jer herinde hvor man kan finde 1 -2 hektar jord at forpagte, hvor der er mulighed for at bo til leje i forbindelse med? Vi er tre i familien. Der må gerne være lejebolig til en familie på to personer også. Måske har en af Jer en ide til hvor jeg kan søge efter det? Eller kender nogen, der har stor ejendom og jordbesiddelse, der gerne vil leje noget at det ud.

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Oliver Stowne, 29. november 2018 kl. 12.50

Kanske snart, för att flytta, behöver du företagets tjänster [url=https://www.flyttfirmaistockholm.nu/www.site.com]flyttfirmaistockholm.nu[/url] för transport. Med goda intentioner rekommenderar jag dig sina tjänster. Vår familj var nöjd, särskilt det låga priset för högkvalitativa tjänster.

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Susanne Munk, 3. december 2018 kl. 10.33

Hejsa,

hvor i landet befinder du dig/ hvor skal det være henne?

mvh,
Susanne - blogger hos agirls.dk

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ulla Brink Hansen, 3. december 2018 kl. 13.55

Hej Susanne,

Jeg bor i Skælskør, hvor mine to børn går i skole. Så det måtte gerne være heromkring. Men jeg er selvfølgelig åben for at flytte. Helst til midterområdet af Jylland (Randers, Viborg, Århus, Odder, Kolding, Holstebro...eller lidt længere øst/syd på Sjælland. Har du nogen gode ideer?
Venlig hilsen
Ulla

4 af 4 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Anonym bruger, 6. december 2018 kl. 8.58

Slettet af administrator 6. december 2018 kl. 10.05.

Nyt svar til emnet »Jeg søger en hektar jord med lejebolig«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Del Jorden og sende en privat e-postbesked. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Log ind

Du skal være oprettet som bruger på deljorden.dk for at kunne logge ind. Er du endnu ikke oprettet som bruger og har modtaget dine adgangsoplysninger, kan du gøre det her.

Brugernavn:

Del Jorden drives af Landsforeningen Praktisk Økologi. Læs mere…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider